flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оцінка і аналіз ефективності діяльності Сколівського районного суду Львівської області за 1-ше півріччя 2014 року

04 листопада 2014, 16:51

Сколівський районний суд Львівської області  розміщується в двоповерховій будівлі, розташованій за адресою: м. Сколе, вул. Д. Галицького, 8, загальною площею 647,1 кв. м. Вказана будівля за площею та конструктивними особливостями відповідає вимогам, що пред'являються до приміщень судів.

В приміщенні  обладнано 1 зал судового засідання, облаштовані кабінети, для громадян облаштовані місця для очікування розгляду справ,  місця для ознайомлення з матеріалами справ,  встановлені інформаційні стенди, на яких громадяни взмозі отримати відомості про рух справи, зразки документів та інші відомості.

Суд забезпечений засобами фіксування судового процесу: 4 комплекси «Камертон». На балансі суду знаходиться  21 одиниця комп'ютерів та 1 сервер, інша оргтехніка. Хочу зазначити, що не всі працівники апарату суду забезпечені комп»ютерами, у деяких працівників суду комп»ютерна техніка  давно «застаріла», що впливає на швидкість обробки задач по встановленим програмам (наприклад, Д-3). У зв»язку з повною автоматизацією документообігу, це є нагальною проблемою. В загальному є потреба в комп»ютерах – 4 одиниці. Точки підключення до мережі (мережеві розетки) провдені всім працівникам.

 Зал судових засідань обладнаний для проведення відеоконференцзв»язку.

Штат укомплектований 4 професійними суддями. Однак судочинство на даний час здійснюють 2 судді. Інші два судді – чекають на складення присяги судді.

Згідно статистичних даних протягом І півріччя 2014 року на розгляді Сколівського районного суду перебувало  746 справ. Із загальної кількості справ, які знаходились на розгляді суддів, ухвалено остаточне судове рішення у   643  справах. Залишок справ, щодо яких не ухвалено судове рішення на кінець звітного періоду  склав 103 справи. Кількість справ, з порушенням строків, встановлених КПК України становить - 0 справ; встановлених ЦПК України - 29 справ; в порядку встановлених КАСУ - 1 справа;  в порядку встановлених КУпАП - 0 справ.

Керівником апарату суду Криницькою Г.І. на кожне півріччя складається план роботи суду. Крім того, проводяться оперативні наради з працівниками суду по мірі виникаючих питань по організації роботи.

14.04.2014 року  відповідно  до ч.2 ст. 20 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» ( в редакції Закону України «Про відновлення довіри до судової влади в Україні» від 08.04.2014 року)  зборами суддів шляхом таємного голосування обрано голову суду Микитина В.Я. та 14.04.2014 року – заступника голови суду Ясінського Ю.Є..

Згідно ст.115 Закону України « Про судоустрій і статус суддів» збори суддів проводяться регулярно, обговорюються питання щодо внутрішньої діяльності суду, вирішуються нагальні питання тощо.

Крім того, постійно, відповідно до зазначених термінів плану роботи суду та необхідністю проведення узагальнень на вимогу апеляційного суду, проводяться узагальнення судової практики розгляду кримінальних, цивільних, адміністративних справ, справ про адміністративні правопорушення. Так, помічниками суддів проведені: узагальнення судової практики розгляду судом проваджень на підставі угод в 2013 році; узагальнення практики застосування слідчими суддями запобіжних заходів під час досудового розслідування кримінальних проваджень в липні-грудні 2013 року; узагальнення судової практики розгляду кримінальних справ про вчинення злочинів, передбачених ст. 204 КК України; узагальнення практики застосування слідчими суддями запобіжних заходів під час досудового розслідування кримінальних проваджень в липні-грудні 2013 рку; узагальнення практики застосування глав 1-4 розділу ІІІ Кодексу адміністративного судочинства під час розгляду та вирішення адміністративних справ у 2013 році; узагальнення практики застосування законодавства у справах про адміністративні корупційні правопорушення (глава 13-А КУпАП), розглянутих у першому півріччі 2014 року; аналіз практики розгляду цивільних справ про визнання фізичної особи недієздатною та обмежено дієздатною, встановлення над фізичною особою опіки та піклування та призначення опікуна чи піклувальника у 2012 році – І півріччі 2014 року; узагальнення судової практики розгляду слідчими суддями клопотань про проведення  слідчих (розшукових) дій під час досудового розслідування, за винятком практики розгляду суддями клопотань про проведення обшуку; узагальнення судової практики застосування угод у кримінальному провадженні.                    

Судовим розпорядником Кунанець Н.Р. виконуються завдання, які відображаються в журналі обліку інформації щодо забезпечення проведення судового засідання, виконання розпоряджень суддів та керівника апарату, а також керівнику апарату подається щомісячно  звіт про результати роботи судового розпорядника.

Хочу зазначити, що на належному рівні ведеться судова статистика, яка покладена відповідно до прописаних посадових обов»язків: на консультанта суду з кадрової роботи та статистики Фединця В.І., старшого секретаря суду  Брик Н.Р., секретаря суду Турчин С.Д., ін. працівників.

В.о. керівника апарату суду Бендеш А.І. проведені заходи щодо щорічної оцінки виконання державними службовцями суду покладених на них обов»язків і завдань.

Постійно ведеться кодифікаційно-довідкова робота, вносяться зміни до нормативно-правових актів. 

Дуже важливим аспектом в роботі суду є перевірка стану виконавчої дисципліни, яка складається з наступних питань:

 - помічниками суддів проводиться аналіз розглянутих суддями справ та введення даних в систему документообігу суду;

- щомісячно перевіряється правильність та якість заповнення журналів судових засідань, здачі до канцелярії суду  справ, проводиться своєчасність звернення до виконання постанов по справам про адміністративні правопорушення, своєчасність звернення до виконання судових рішень по кримінальному провадженню, судових рішень по цивільним справам, по справам адміністративного судочинства, перевіряється правильність оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду;

Крім того, головою суду щомісячно перевіряється повнота та своєчасність направлення копій  судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень.

Протягом півріччя проведено заходи по охороні праці, проводяться заняття та інструктажі з охорони праці відповідальними працівниками, які пройшли відповідні навчання.

Керівником апарату суду та працівником, призначеним відповідальним, постійно ведеться облік споживання комунальних послуг та подається відповідні звіти до ТУ ДСА України.

Оцінюючи діяльність Сколівського районного суду вважаю необхідним враховувати такі критерії:

- зручність та комфортність перебування  у суді,

- повнота, доступність та ясність інформації,

- дотримання термінів судового розгляду тощо.

 Крім того, на першому та другому поверхах в доступному місці розташовані інформаційні стенди з достатньою кількістю інформації:  порядку сплати судових зборів та мита, реквізитів та розмірів платежів, вказані зразки документів, наприклад, зразки  заяв про розгляд справи.   Громадяни можуть ознайомитися зі списками справ, призначених до розгляду в суді. Вказана інформація постійно оновлюється.

Керівником апарату суду Криницькою Г.І., заступником керівника апарату суду Бендеш А.І., спеціалістом з інформаційних технологій Турків Д.В., постійно оновлюється інформація на веб-сайті суду. Крім того, постійно діє обмін електронними документами між судом та учасниками судового процесу,  а також відповідно до Порядку надсилання учасникам судового процесу (кримінального провадження) текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень.

Враховуючи вищенаведене, слід вважати роботу Сколівського районного суду задовільною.