flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДФС перевірятиме декларації про доходи, а про розбіжності інформуватиме органи у сфері протидії корупції

28 квітня 2015, 14:13

 Порядок здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.03.2015  № 333, зареєстрованим в Мін’юсті 15 квітня.

 

Перевірка здійснюється апаратом Державної фіскальної служби України, а також її територіальними органами (державними податковими інспекціями) за місцем проживання (податковою адресою) суб’єкта декларування, при цьому апарат ДФС перевірятиме декларації посадовців найвищих щаблів влади — від Президента України до членів ЦВК, а інші суб’єкти декларування перевірятимуться територіальними органами фіскальної служби.

 

Мета перевірки — з’ясувати достовірність відомостей про доходи, нерухоме майно, транспортні засоби, кошти на рахунках у банках та інших фінансових установах, цінні папери, внески до статутного (складеного) капіталу товариства, підприємства, організації, фінансові зобов’язання, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік.

 

Перевірці підлягають відомості лише про суб’єкта декларування: згідно з пунктом 2 Порядку перевірка відомостей щодо членів сім'ї, вказаних у декларації, не проводиться.

 

Загальний алгоритм перевірки включає такі складові:

 

1) одержання від державного органу, органу влади АР Крим, органу місцевого самоврядування, інших юридичних осіб публічного права копій декларації суб’єкта декларування;

 

2) проведення перевірки достовірності зазначених у декларації відомостей, що фактично полягає в аналізі наявної у ДФС податкової інформації та порівнянні її з інформацією, вказаною в декларації, а також арифметичному контролі;

 

3) направлення запитів до державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб публічного права, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, а також платників податків для одержання документів (копій документів) та інформації щодо відомостей, які мають відображатися в декларації, у межах повноважень, визначених Податковим кодексом України та Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції», у разі:

 

– встановлення розбіжностей між відомостями, зазначеними в декларації, та наявною в контролюючому органі податковою інформацією про них;

 

– необхідності з’ясування інформації щодо перебування у власності, в оренді чи на іншому праві користування декларанта нерухомого майна, транспортних засобів, перебування у його власності цінних паперів, внесків до статутних (складених) капіталів товариств, підприємств, організацій, витрат на придбання, фінансових зобов’язань, інших відомостей, які мають відображатися в декларації;

 

4) одержання від суб’єкта декларування письмового пояснення та/або копій підтвердних документів у разі встановлення розбіжності між відомостями, зазначеними в декларації, та наявною в контролюючому органі податковою інформацією про них (у тому числі встановлені після отримання відомостей за запитами).

 

5) підготовка висновку про результати здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації;

 

6) надсилання письмового повідомлення спеціально уповноваженим суб'єктам у сфері протидії корупції, а також керівнику органу, в якому працює відповідний суб'єкт декларування, у разі встановлення за результатами перевірки недостовірності відомостей, зазначених у декларації.