Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до плану роботи Сколівського районного суду Львівської області на 2015 рік проведено аналіз звернень громадян, поданих до суду протягом 2015 року.
При проведенні аналізу використані: обліковий Журнал реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян, Журнал обліку особистого прийому громадян головою суду, матеріали по зверненням громадян за 2015 рік.
Відповідно до ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», громадяни України мають право звернутися до відповідних державних органів із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, що стосуються їх діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргами про їх порушення.
Звернення, оформлені належним чином і подані в установленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду.
Всі звернення та скарги громадян надходять до суду через канцелярію суду або з особистого прийому голови суду та реєструються в журналі загальної вхідної кореспонденції, після чого розподіляються головою суду для розгляду, відповідно до адресатів або суті звернення.
У Сколівському районному суді Львівської області прийом громадян здійснюється головою суду, кожного вівторка з 10.00 до 12.00 години. Помічником голови суду ведеться журнал особистого прийому громадян.
Особлива увага під час проведення прийому приділяється зверненням інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни, ветеранів праці, учасників та потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, осіб, які потребують соціальної допомоги та підтримки. У разі звернення даної категорії населення їх прийом проводився позачергово, незалежно від днів та годин прийому.
Після реєстрації в журналі вхідної кореспонденції діловодство за зверненнями громадян у суді, ведеться згідно з Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності.
Протягом звітного періоду до суду надійшло 4 звернення.
Головою суду та керівником аппарату суду вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян.
Інформує прес - секретар суду